Donorklachtencommissie

De Donorklachtencommissie bestaat uit vijf leden. Twee leden worden voorgedragen door de Donor Advies Raad. Daarnaast heeft de commissie een adviseur op het gebied van kwaliteitszorg en wijst de Raad van Bestuur een secretaris aan vanuit de organisatie. De Raad van Bestuur benoemt de leden en de adviseur. Leden worden benoemd voor een periode van vier jaar en kunnen eenmaal herbenoemd worden.

Samenstelling

- mr. J.A.J. Peeters, voorzitter
- mw. H.L. Hellinga
- mw. P.F.A.M. Kolman-Backbier
- dhr. S.H. Kruithof
- mw. mr. S.M.M. Gondrie-Belt
- mw. dr. P.C. van Krimpen, adviseur
- mw. mr. M. de Bruijn-van Beek, secretaris

Meer informatie over onze werkwijze bij klachten? Bekijk ons reglement (pdf).

Adres

Sanquin 
t.a.v. Donorklachtencommissie
Postbus 9892
1006 AN Amsterdam

E-mail

donorklachtencommissie@sanquin.nl

Jaarverslagen

Hier vindt u de meest recente jaarverslagen van de Donorklachtencommissie:

jaarverslag Donorklachtencommissie 2017 (pdf)
- jaarverslag Donorklachtencommissie 2016 (pdf)
jaarverslag Donorklachtencommissie 2015 (pdf)
jaarverslag Donorklachtencommissie 2014 (pdf)
jaarverslag Donorklachtencommissie 2013 (pdf)
jaarverslag Donorklachtencommissie 2012 (pdf)

Sanquin.nl cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Sanquin neemt de bescherming van jouw privacy zeer serieus. Daarom verzamelen we op onze site alleen anonieme gegevens, tenzij jij ons toestemming geeft om ook andere gegevens te verzamelen. Geef hieronder jouw persoonlijke voorkeuren aan.

Functioneel

Marketing

Advertentietracking