Ben je je wachtwoord vergeten of wil je een nieuwe aanmaken? Dat kan in MijnSanquin.
"}},{ "@type": "Question","name": "Ik wil voorlopig geen plasma-afspraak maken. Hoe geef ik dit door?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Via het pauzeformulier geef je door wanneer je niet beschikbaar bent door donaties.
"}},{ "@type": "Question","name": "Waarom kan ik geen tijdstip voor mijn afspraak kiezen in de agenda?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Zie je geen tijdstippen staan waar je uit kunt kiezen? Dan zijn alle tijdstippen voor die dag vol. Kies een andere datum om een afspraak in te plannen.
"}},{ "@type": "Question","name": "Kan ik via MijnSanquin ook een afspraak maken voor bloeddonatie?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Nee. Op dit moment is MijnSanquin alleen te gebruiken voor het maken van online plasma-afspraken. We zijn wel bezig om het in de toekomst ook mogelijk te maken voor bloed.
"}},{ "@type": "Question","name": "Kan ik mijn medische gegevens inzien in MijnSanquin?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Nee, dat kan nog niet. In de toekomst willen we dit wel mogelijk maken. Op dit moment kun je je donornummer, persoonsgegevens, voorkeurslocatie en afspraken inzien.
"}},{ "@type": "Question","name": "Kan ik mijn voorkeurslocatie veranderen in MijnSanquin?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Nee, dat kan helaas nog niet. In de toekomst willen we dit wel mogelijk maken. Nu verander je je voorkeurslocatie via het wijzigingsformulier.
"}},{ "@type": "Question","name": "Staan de afspraken die ik telefonisch of bij de Bloedbank maak ook in MijnSanquin?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Ja. Als je telefonisch of aan de balie bij de Bloedbank een plasma-afspraak maakt, dan zie je deze afspraak ook staan in MijnSanquin.
"}},{ "@type": "Question","name": "Is MijnSanquin gekoppeld aan de Sanquin-app ‘Ik geef bloed’?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Nee. Je account op MijnSanquin staat los van de 'Ik geef bloed'-app. In MijnSanquin kun je plasma-afspraken maken, in de app niet.
"}}Meestgestelde vragen over MijnSanquin
- Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in?
Ben je je wachtwoord vergeten of wil je een nieuwe aanmaken? Dat kan in MijnSanquin.
- Ik wil voorlopig geen plasma-afspraak maken. Hoe geef ik dit door?
Via het pauzeformulier geef je door wanneer je niet beschikbaar bent door donaties.
- Waarom kan ik geen tijdstip voor mijn afspraak kiezen in de agenda?
Zie je geen tijdstippen staan waar je uit kunt kiezen? Dan zijn alle tijdstippen voor die dag vol. Kies een andere datum om een afspraak in te plannen.
- Kan ik via MijnSanquin ook een afspraak maken voor bloeddonatie?
Nee. Op dit moment is MijnSanquin alleen te gebruiken voor het maken van online plasma-afspraken. We zijn wel bezig om het in de toekomst ook mogelijk te maken voor bloed.
- Kan ik mijn medische gegevens inzien in MijnSanquin?
Nee, dat kan nog niet. In de toekomst willen we dit wel mogelijk maken. Op dit moment kun je je donornummer, persoonsgegevens, voorkeurslocatie en afspraken inzien.
- Kan ik mijn voorkeurslocatie veranderen in MijnSanquin?
Nee, dat kan helaas nog niet. In de toekomst willen we dit wel mogelijk maken. Nu verander je je voorkeurslocatie via het wijzigingsformulier.
- Staan de afspraken die ik telefonisch of bij de Bloedbank maak ook in MijnSanquin?
Ja. Als je telefonisch of aan de balie bij de Bloedbank een plasma-afspraak maakt, dan zie je deze afspraak ook staan in MijnSanquin.
- Is MijnSanquin gekoppeld aan de Sanquin-app ‘Ik geef bloed’?
Nee. Je account op MijnSanquin staat los van de 'Ik geef bloed'-app. In MijnSanquin kun je plasma-afspraken maken, in de app niet.
Staat je vraag er niet tussen?
Ga naar de service- en contactpagina en bekijk de meestgestelde vragen of gebruik de zoekbalk. Neem contact met ons op als je je antwoord niet kunt vinden. We staan voor je klaar.