Snel geregeld in MijnSanquin
Afspraken maken en wijzigen
Afspraak reminders ontvangen
Persoonsgegevens aanpassen
Let op als je doneert bij de Powerbank (Utrecht Kanaleneiland)
- Gebruik deze link als je plasma doneert bij de Powerbank in Utrecht. Je oude account is niet meer actief.
Powerbankdonors stappen per 16 december 2022 over naar het nieuwe uitgebreidere MijnSanquin voor Powerbank- en bloeddonors. Plasmadonors die ergens anders doneren kunnen de nieuwe omgeving gebruiken vanaf begin 2023.
Mijn account is geblokkeerd
Mijn activatielink is verlopen
Account activeren lukt niet
Ben je je wachtwoord vergeten of wil je een nieuwe aanmaken? Dat kan in MijnSanquin.
"}},{ "@type": "Question","name": "Ik wil voorlopig geen plasma-afspraak maken. Hoe geef ik dit door?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Via het pauzeformulier geef je door wanneer je niet beschikbaar bent door donaties.
"}},{ "@type": "Question","name": "Waarom kan ik geen tijdstip voor mijn afspraak kiezen in de agenda?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Zie je geen tijdstippen staan waar je uit kunt kiezen? Dan zijn alle tijdstippen voor die dag vol. Kies een andere datum om een afspraak in te plannen.
"}},{ "@type": "Question","name": "Kan ik via MijnSanquin ook een afspraak maken voor bloeddonatie?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Als je als bloeddonor een oproep ontvangt om te komen doneren kun je in MijnSanquin je afspraak inplannen. JE krijgt je oproep als jouw bloedgroep in de ziekenhuizen nodig is.
"}},{ "@type": "Question","name": "Kan ik mijn medische gegevens inzien in MijnSanquin?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Nee, dat kan nog niet. In de toekomst willen we dit wel mogelijk maken. Op dit moment kun je je donornummer, persoonsgegevens, voorkeurslocatie en afspraken inzien.
"}},{ "@type": "Question","name": "Kan ik mijn voorkeurslocatie veranderen in MijnSanquin?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Nee, dat kan helaas nog niet. In de toekomst willen we dit wel mogelijk maken. Nu verander je je voorkeurslocatie via het wijzigingsformulier.
"}},{ "@type": "Question","name": "Staan de afspraken die ik telefonisch of bij de bloedbank maak ook in MijnSanquin?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Ja. Als je telefonisch of aan de balie bij de bloedbank een plasma-afspraak maakt, dan zie je deze afspraak ook staan in MijnSanquin.
"}},{ "@type": "Question","name": "Is MijnSanquin gekoppeld aan de Sanquin-app ‘Ik geef bloed’?","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "Nee. Je account op MijnSanquin staat los van de 'Ik geef bloed'-app.
"}}Meestgestelde vragen over MijnSanquin
- Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in?
Ben je je wachtwoord vergeten of wil je een nieuwe aanmaken? Dat kan in MijnSanquin.
- Ik wil voorlopig geen plasma-afspraak maken. Hoe geef ik dit door?
Via het pauzeformulier geef je door wanneer je niet beschikbaar bent door donaties.
- Waarom kan ik geen tijdstip voor mijn afspraak kiezen in de agenda?
Zie je geen tijdstippen staan waar je uit kunt kiezen? Dan zijn alle tijdstippen voor die dag vol. Kies een andere datum om een afspraak in te plannen.
- Kan ik via MijnSanquin ook een afspraak maken voor bloeddonatie?
Als je als bloeddonor een oproep ontvangt om te komen doneren kun je in MijnSanquin je afspraak inplannen. JE krijgt je oproep als jouw bloedgroep in de ziekenhuizen nodig is.
- Kan ik mijn medische gegevens inzien in MijnSanquin?
Nee, dat kan nog niet. In de toekomst willen we dit wel mogelijk maken. Op dit moment kun je je donornummer, persoonsgegevens, voorkeurslocatie en afspraken inzien.
- Kan ik mijn voorkeurslocatie veranderen in MijnSanquin?
Nee, dat kan helaas nog niet. In de toekomst willen we dit wel mogelijk maken. Nu verander je je voorkeurslocatie via het wijzigingsformulier.
- Staan de afspraken die ik telefonisch of bij de bloedbank maak ook in MijnSanquin?
Ja. Als je telefonisch of aan de balie bij de bloedbank een plasma-afspraak maakt, dan zie je deze afspraak ook staan in MijnSanquin.
- Is MijnSanquin gekoppeld aan de Sanquin-app ‘Ik geef bloed’?
Nee. Je account op MijnSanquin staat los van de 'Ik geef bloed'-app.
Hoe kunnen we je helpen?
Ga naar de service- en contactpagina en bekijk de meestgestelde vragen of gebruik de zoekbalk. Neem contact met ons op als je je antwoord niet kunt vinden. We staan voor je klaar.