Je kent hem niet, maar je kunt wel zijn leven redden

2015: leefjebucketlist.nl

Sanquin werkte samen met Europdonor (stamceldonorbank, nu Matchis) om tijdens de Donorweek actief mensen bewust te maken van het donorschap en natuurlijk meer nieuwe donors te werven. We hebben ons met name gericht op de jongerendoelgroep (18-30 jaar) en hebben ze zowel online als offline benaderd tijdens de Donorweek.

www.leefjebucketlist.nl

Om het donorschap onder de aandacht te brengen via Facebook hebben we een website gemaakt: www.leefjebucketlist.nl Een Bucketlist is een lijst van doelen die jij in je leven wil volbrengen voordat het te laat is. Waarbij natuurlijk het donorschap een grote rol speelt. Iemand kan op onze website een bucketlist maken en hem daarna delen via Facebook om hem aan zijn of haar vrienden te laten zien. Natuurlijk komt bij zoveel mogelijk mensen het donorschap in hun bucketlist naar voren, om zo bewustwording hierover te creëren op sociale media.

Leef je Bucketlist; ik word bloeddonor om een leven te redden

Ben je nog geen donor?

Meld je hier aan

Wil je donor worden?

Meld je aan!